HZS Královéhradeckého kraje obnovil za současného přísného dodržování zvýšených hygienických požadavků úřední dny a hodiny pro veřejnost:
Úřední hodiny podatelen HZS Královéhradeckého kraje na krajském ředitelství a územních odborech:
PONDĚLÍ 7:00 - 11:30 a 12:00 - 17:00
ÚTERÝ 7:30 - 11:30 a 12.00 - 15:00
STŘEDA 7:00 - 11:30 a 12:00 - 17:00
ČTVRTEK 7:30 - 11:30 a 12:00 - 15:00
PÁTEK 7:30 - 11:30 a 12:00 - 13:00
_________________________________________________________________________________________________________________
Úřední hodiny prevence HZS Královéhradeckého kraje na krajském ředitelství a územních odborech:
PONDĚLÍ 8:00 - 12:00 a 12:30 - 17:00
STŘEDA 8:00 - 12:00 a 12:30 - 17:00
Nadále platí omezení osobního kontaktu příslušníků a zaměstnanců s veřejností - upřednostňujeme písemný, elektronický i telefonický kontakt před kontaktem osobním ve všech případech, kdy je to možné. V případě nutnosti osobního kontaktu v úředních hodinách je třeba si před návštěvou příslušného pracoviště nejprve předem domluvit termín konzultace konkrétní problematiky s daným příslušníkem, viz odkaz na kontakty níže, případně e-mailem (jmeno.prijmeni@hkk.izscr.cz). Termín bude stanoven s ohledem na dodržení zpřísněných hygienických opatření.
Osoby nacházející se v prostorách HZS KH kraje jsou povinny dodržovat pokyny příslušníků ke snížení rizika přenosu infekce (používat vlastní, nebo přidělené ochranné prostředky dýchacích cest a provádět pravidelnou desinfekci rukou či předmětů).
Žádosti o stanovisko k projektové dokumentaci zasílejte na adresy podatelen daného územního odboru: https://www.hzscr.cz/hzs-kralovehradeckeho-kraje-menu-kontakty.aspx
Telefonické a e-mailové kontakty na oddělení a pracoviště prevence:
https://www.hzscr.cz/hzs-kralovehradeckeho-kraje-menu-kontakty.aspx
Kontakt pro řešení problematiky připojování na PCO:
por. Ing. Tereza Zahálková
E-mail: tereza.zahalkova@hkk.izscr.cz
Telefon: +420 778 113 491
nebo
plk. Mgr. Pavel Nejtek
E-mail: pavel.nejtek@hkk.izscr.cz
Telefon: +420 724 180 182
Zdroj: HZS Královéhradeckého kraje