Výrobce: Honda Aircraft Company
Speciální funkce: Nejrychlejší montáž motoru nad křídlem
Odhadované výrobní náklady: 7 milionů USD*
Společnost HondaJet Elite S, také známý jako HondaJet II nebo HA-420 HondaJet, je obchodní letadlo, které kombinuje inovace, efektivitu a pohodlí. Vyznačuje se výrazným a aerodynamicky optimalizovaným designem s konfigurací OTWEM (Over-The-Wing Engine Mount). Tato konstrukce zvyšuje účinnost, snižuje odpor vzduchu a zlepšuje spotřebu paliva.
Letadlo budou obsluhovat dva General Electric Motory Honda HF120, které přispívají k jeho působivému výkonu. Kromě toho je vybaven avionikou Garmin G3000 a balíčkem avioniky HondaJet, včetně funkcí, jako je syntetické vidění, meteorologický radar, systém předcházení dopravním nehodám (TCAS) a pokročilé navigační funkce.
Výrobce: ICON Aircraft
Speciální funkce Vzlet a přistání na vodě a na zemi
Odhadované výrobní náklady: 189 000 USD*
Icon A5 Amphibious je vylepšené letadlo, které přináší novou úroveň dobrodružství a svobody do světa letectví. Při vývoji letounu byl kladen důraz na univerzálnost a snadné použití. Jeho konstrukce kombinuje vlastnosti vysoce výkonného letadla se schopností vzlétnout na vodě i na zemi.
A5 má spolehlivý a účinný motor Rotax 912 iS, který nabízí dostatek výkonu a výkonu. Nabízí maximální rychlost asi 105 uzlů (121 mil za hodinu) a dosah 430 námořních mil (795 kilometrů).
Výrobce: Joby Aviation
Speciální funkce: Vertikální vzlet a přistání
Odhadované výrobní náklady: 1,3 milionu USD*
Joby Aviation S4 eVTOL (elektrický vertikální vzlet a přistání) je průkopnické a progresivní dopravní řešení, jehož cílem je revoluce v městské letecké mobilitě. Unikátní věcí na tomto letadle je jeho design. Používá několik elektromotorů a rotorů k zajištění vertikálního vzletu a přistání, což eliminuje potřebu tradičních drah nebo letišť.
Elektromotory modelu S4 produkují výrazně méně hluku a snižují emise CO2 ve srovnání s konvenčními leteckými motory, což z něj činí tichou a ekologickou volbu. Letadlo může dosáhnout působivé rychlosti až 200 mil za hodinu a nabízí dosah až 150 mil.
Výrobce: Kamov
Speciální funkce:: Schopnost za každého počasí
Odhadované výrobní náklady: 10 milionů dolarů*
Kamov Ka-62 je víceúčelový vrtulník navržený tak, aby splňoval pokročilé požadavky různých misí a prostředí. Vyznačuje se robustním a moderním designem, který upřednostňuje spolehlivost, manévrovatelnost a všestrannost. Tento dvoumotorový vrtulník je poháněn dvěma motory Safran Ardiden 3G a nabízí výjimečný výkon a výkon.
Kamov-62 vyniká v různých misích, včetně osobní dopravy, pobřežních operací, pátracích a záchranných prací a leteckých prací. Díky všestranné konstrukci a nosnosti je ideální pro civilní i vojenské použití. Schopnost vrtulníku fungovat v obtížných povětrnostních podmínkách a přizpůsobit se různým požadavkům mise z něj činí cenný přínos.
Výrobce: Lockheed Martin
Speciální funkce: Hypersonická rychlost
Odhadované výrobní náklady:: Neznámé
Lockheed Martin Aurora X-1, také známý jako SR-91, je nejmodernější hypersonický koncept letadla, jehož cílem je rozmazat hranice mezi rychlostí a výkonem. X-1 je navržen tak, aby dosáhl rychlosti nad Mach 5 a bude (teoreticky) využívat pokročilé aerodynamické principy a technologie pohonu k dosažení neuvěřitelných rychlostí.
Vláda USA spolu s Lockheed Martin Kategoricky a důsledně popřel existenci takového letadla, což mnoho leteckých fanatiků nechce přijmout. Dodnes však neexistuje žádný významný důkaz, že byl někdy vyroben nebo létán, a jeho existence se nazývá mýtus.
Výrobce: Mitsubishi Heavy Industries
Speciální funkce: Snížená hluková zátěž
Odhadované výrobní náklady: 8,5 miliardy amerických dolarů*
Mitsubishi SpaceJet M90 je navržen tak, aby otřásl regionálním leteckým trhem díky své nejmodernější technologii a výjimečnému výkonu. Z hlediska designu pomáhá elegantní konfigurace trupu a křídla minimalizovat odpor, zlepšit celkový výkon a snížit provozní náklady.
Mitsubishi klade velký důraz na snížení hladiny hluku SpaceJet M90. Letadlo má pokročilé technologie redukce hluku a izolační materiály, které zajišťují tichý a příjemný zážitek z kabiny pro cestující. Kromě toho má M90 intuitivní displeje a integrované systémy, které zlepšují řízení letu a snižují pracovní zátěž pilota.
Výrobce: Boeing:
Speciální funkce: Bezpilotní Scramjet / hypersonický let
Odhadované výrobní náklady: neznámé
Boeing X-51 je experimentální bezpilotní scramjet letoun určený pro hypersonický let. Je navržen pro rychlosti Mach 5 a dosahující výšky až 70,000 XNUMX stop. Letoun byl původně označen jako X-2005 v roce 51 a vzlétl na svůj první hypersonický let 26. května 2010.
Ačkoli X-51 zpočátku čelil problémům se dvěma neúspěšnými zkušebními lety, 1. května 2013 dosáhl svého průlomu. Že BoeingLetoun demonstroval své schopnosti během třetího testu tím, že vydržel hypersonický let s pohonem po dobu delší než šest minut. Dosáhl rychlosti přes Mach 210 za 5 sekund, což znamenalo významný milník v hypersonickém letectví.
Výrobce: Northrop Grumman
Speciální funkce: Bombardér s dlouhým doletem
Odhadované výrobní náklady: 692 milionů dolarů*
B-21, vyvinutý společností Northrop Grumman, je navržen tak, aby splňoval vyvíjející se požadavky moderního válčení. Letoun představuje novou generaci stealth letadel, která kombinuje pokročilé technologie a schopnosti k zajištění dominance na obloze. Podle spekulací by motor B-21 mohl být variantou motoru F135 společnosti Pratt & Whitney.
B-21 se vyznačuje vysoce pokročilým stealth designem. Jeho elegantní a hranatý tvar v kombinaci s materiály pohlcujícími radar výrazně snižuje radarovou signaturu, což ztěžuje nepřátelským systémům detekci. To spolu s jeho schopnostmi dlouhého doletu z něj činí strategickou výhodu a nejhorší noční můru cíle.
Výrobce: Orbital Sciences Corporation
Speciální funkce: Družicová nosná raketa
Odhadované výrobní náklady: 40 milionů USD za start*
Pegasus XL je orbitální nosná raketa vypouštěná ze vzduchu a významný milník v úsilí Spojených států o průzkum vesmíru. Pegasus XL, vyvinutý společností Orbital Sciences Corporation, představuje průkopnický přístup k rozmisťování satelitů. Pegasus XL používá raketový motor na tuhé pohonné látky, který poskytuje spolehlivý a účinný pohon při stoupání na orbitální rychlost.
Letoun je poháněn modifikovaným Lockheed L-1011 nebo jiné speciálně upravené letadlo do výšky 12 000 metrů (39 000 stop). Jakmile bude dosaženo zamýšlené vzletové výšky, třístupňová raketa na tuhé pohonné látky Pegasus XL se uvolní z letadlové lodi a zahájí svou nezávislou cestu do vesmíru.
Výrobce: Piaggio Aero
Speciální funkce: Prostorná a luxusní kabina
Odhadované výrobní náklady: Neznámý
Piaggio P1XX je průkopnické letadlo, které kombinuje inovaci, styl a výkon. Díky svému elegantnímu a aerodynamickému designu nabízí letadlo nižší odpor a lepší spotřebu paliva. Pokročilá avionika a technologie kokpitu poskytují pilotům vynikající situační povědomí.
Model P1XX poháněný pokročilými motory nabízí působivou rychlost, dosah a stoupavost. Má nejmodernější bezpečnostní prvky, které zajišťují pohodu cestujících a posádky. Výkon a efektivita letadla přispívají k nižším provozním nákladům a udržitelnosti životního prostředí. Piaggio Aerospace zdůraznilo, že design P1XX není jen "novým vývojem" P180 Avanti.
Výrobce: Letecká společnost XTI
Speciální funkce: Vertikální vzlet a přistání
Odhadované výrobní náklady: 6,5 milionu USD*
TriFan 600 kombinuje schopnosti vrtulníku a letadla s pevným křídlem a nabízí jedinečné schopnosti vertikálního vzletu a přistání (VTOL). Díky inovativnímu designu eliminuje TriFan 600 potřebu tradičních drah a poskytuje větší flexibilitu a dostupnost na různých místech.
Letadlo má tři kanálové ventilátory, které zajišťují hladký přechod mezi vertikálním a dopředným letem. Prostorná kabina pojme až šest cestujících a nabízí pohodlný a luxusní zážitek z letu. TriFan 600 je poháněn pokročilými motory a nabízí působivou rychlost a dosah.
Výrobce: Raytheon Technologies, Boeing
Speciální funkce: Pokročilý systém výcviku pilotů
Odhadované výrobní náklady: N / A
Program TX je oficiální vývojovou a akviziční iniciativou amerického letectva, jejímž cílem je pořídit moderní dvoumístný proudový cvičný letoun, který nahradí stárnoucí Northrop T-38 Talon. Po přísném procesu hodnocení byl Boeing / Saab TX vybrán americkým letectvem jako nový cvičný letoun dne 27. září 2018.
Později, v září 2019, získal vybraný letoun oficiální označení a název "T-7 Red Hawk". V rámci programu letectvo původně plánuje pořídit 351 letounů T-7 Red Hawk s možností uplatnění opce až na 475 kusů.
Výrobce: Siemens
Speciální funkce: Dvoumístné akrobatické letadlo
Odhadované výrobní náklady: neznámé
Extra 330 LE, vyvinutý společností Extra Aircraft, je impozantní dvoumístný akrobatický letoun poháněný elektromotorem Siemens. Model 330LE dosáhl pozoruhodných milníků, včetně světového rekordu ve stoupání, který FAI uznal v listopadu 2016 za dosažení výšky 3 000 m za něco málo přes čtyři minuty.
V březnu 2017 se stal prvním letadlem, které odtáhlo kluzák LS8-neo do výšky 76 m za rekordních 600 sekund. Extra Aircraft nabízí řadu speciálních akrobatických modelů, včetně Extra 200, Extra 300LP, Extra 330 LP, Extra 330LC a nejnovějšího Extra 330LE.
Výrobce: Textron Airland, LLC
Speciální funkce: Rozšířená sada senzorů
Odhadované výrobní náklady: 20 milionů USD*
Textron Scorpion je víceúčelové vojenské letadlo navržené tak, aby splňovalo různé požadavky mise. Má dva motory a tandemové uspořádání sedadel pro dva členy posádky. Scorpion nabízí operační všestrannost a nákladovou efektivitu pro pilotované i bezpilotní mise. Výjimečná vytrvalost, dolet a nosnost letounu jej činí vhodným pro zpravodajské, pozorovací a průzkumné operace (ISR).
Má pokročilé snímací systémy, včetně EO/IR senzorů a radaru. Scorpion umožňuje efektivní dohled, zaměřování cílů a informované rozhodování během misí. Jeho schopnost efektivně plnit různé úkoly z něj činí neocenitelný přínos ve vojenských operacích.
Výrobce: Voroněžská asociace pro výrobu letadel
Zvláštnost: provádět vzdušné a výsadkové operace
Odhadované výrobní náklady: 240 milionů USD*
Iljušin Il-112 je lehký vojenský transportní letoun, který v současné době vyvíjí Iljušin Aviation Complex (JSC IL). Jeho účelem je usnadnit výsadkové přistání a výsadek vojenského vybavení, nákladu a personálu. Výrobu tohoto letadla provádí Voroněžská letecká výrobní asociace se sídlem ve Voroněži.
Il-112 má hornoplošník a je navržen tak, aby splňoval požadavky vojenských přepravních operací. Poskytuje příležitost k efektivní přepravě důležitých vojenských zdrojů na různá místa.
Výrobce: Airbus
Speciální funkce: Šest VIP oblastí
Odhadované výrobní náklady: 82 milionů USD*
Airbus ACJ220 je průkopnickým dílem létající brilantnosti, která kombinuje vynikající výkon a nejvyšší úroveň luxusu. S odhadovanou cenou 82 milionů dolarů se vyznačuje luxusním designem se šesti vyhrazenými VIP prostory, které poskytují každému cestujícímu jedinečný pocit soukromí a pohodlí.
ACJ220 nabízí nejen let, ale zážitek, luxus na obloze, který se rovná majestátnosti soukromé jachty. Jeho inovativní design a špičková technologie zajišťují hladkou a příjemnou cestu. Závazek společnosti Airbus k dokonalosti v letectví se odráží v tomto vzdušném zázraku. Díky vynikajícímu interiéru a high-tech letovým schopnostem přináší ACJ220 soukromou leteckou dopravu do nové éry luxusu.
Zdroj: mx.investing.com